Pytania i odpowiedzi

Aby dać naszym klientom najlepszą obsługę, zebraliśmy na tej stronie na pytania, które są najczęściej zadawane.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. info@kellfri.pl .

FAQs

Spójrz na Krótki przewodnik po zakupów i płatności.

Twoje zamówienie opuści magazyn w Kutnie w ciągu tygodnia, w zależności od tego jakie produkty wybrałeś. Produkty, które muszą być montowane wymagają więcej czasu. Skontaktuj się ze sprzedawcą odnośnie czasu dostawy. Weekendy i święta nie są liczone jako dni dostawy. Dostawa jest bezpłatna dla wartości zamówienia powyżej 3.000 zł netto.

Zazwyczaj większość produktów jest w magazynie, jednak czasem artykuły mogę być wyprzedane. W tym przypadku produkt zostanie wysłane, gdy tylko pojawi się w magazynie.

1. Zgodnie z dyrektywą w sprawie sprzedaży na odległość masz 14 dni na zwrot produktu.
2. Skontaktuj się z nami a my podamy ci adres, na który można wysłać produkt.
3. Klient jest odpowiedzialny za koszty przesyłki zwrotnej.
4. W przypadku potwierdzenia prawa zwrotu produkt należy odesłać nieużywany i w oryginalnych, nieotwartych opakowaniach. Produkt powinien być czyste i w dobrym stanie.
5. Płatność zwrotna zostanie dokonana w ciągu 30 dni od otrzymania zatwierdzonego zwrotu.

1. Sprawdź swoje zamówienie jak tylko się pojawi.
2. Sprawozdanie wszelkie uszkodzone paczki kierowcy za notując na dowodzie dostawy.
3. NIE podpisać uszkodzonego towaru bez uprzedniego notując szkody na dokumencie dostawy.
4. Jeśli produkt nie działa lub jest uszkodzony, a następnie skontaktować się z nami za pomoc.
5. Nie należy odesłać produkt bez kontaktu z nami.
6. Prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli dać ci adres, na który można wysłać produkt i udzielić informacji o tym, jak dokonamy naprawy lub wymiany produktu.

Pod „Skontaktuj się z nami” znajdziesz nasze godziny otwarcia oraz wszystkie dane kontaktowe.

Nie, nie prowadzi sprzedaży używanego sprzętu.

Nie, nie prowadzi wynajmu sprzętu i maszyny.

Staramy się zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, a naszym celem jest, aby odpowiedzieć na wszystkie e-maile w ciągu 48 godzin.

Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie.