Zadzwoń do pod numerem +48 24 722 11 50, w dni robocze od godz. 8.00 do godz. 16.00

Pytania i odpowiedzi


Aby dać naszym klientom najlepszą obsługę, zebraliśmy na tej stronie na pytania, które są najczęściej zadawane.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. info@kellfri.pl .
    FAQs
  • Jak mogę złożyć zamówienie na kellfri.pl?
    1. Spójrz na Krótki przewodnik po zakupów i płatności.
  • FAQs
  • czy zakupy na kellfri.pl są bezpieczne?
    1. Twoje zamówienie opuści magazyn w Kutnie w ciągu tygodnia, w zależności od tego jakie produkty wybrałeś. Produkty, które muszą być montowane wymagają więcej czasu. Skontaktuj się ze sprzedawcą odnośnie czasu dostawy. Weekendy i święta nie są liczone jako dni dostawy. Dostawa jest bezpłatna dla wartości zamówienia powyżej 3.000 zł netto.
  • FAQs
  • Czy wszystkie produkty w magazynie?
    1. Zazwyczaj większość produktów jest w magazynie, jednak czasem artykuły mogę być wyprzedane. W tym przypadku produkt zostanie wysłane, gdy tylko pojawi się w magazynie.
  • FAQs
  • Czy mogę odebrać produkt bezpośrednio z KELLFRI i nie płacić za dostawę?
    1. Tak, można odebrać zamówiony produkt od nas w KELLFRI. Adres: Kellfri Sp. z o.o. ul. Sklęczkowska 16, 99-300 Kutno, Polska.
  • FAQs
  • Czy mogę zwrócić mój zakup?
    1. 1. Zgodnie z dyrektywą w sprawie sprzedaży na odległość masz 14 dni na zwrot produktu.
      2. Skontaktuj się z nami a my podamy ci adres, na który można wysłać produkt.
      3. Klient jest odpowiedzialny za koszty przesyłki zwrotnej.
      4. W przypadku potwierdzenia prawa zwrotu produkt należy odesłać nieużywany i w oryginalnych, nieotwartych opakowaniach. Produkt powinien być czyste i w dobrym stanie.
      5. Płatność zwrotna zostanie dokonana w ciągu 30 dni od otrzymania zatwierdzonego zwrotu.
  • FAQs
  • Mój produkt został uszkodzony, kiedy został dostarczony do mnie, co mam zrobić?
    1. 1. Sprawdź swoje zamówienie jak tylko się pojawi.
      2. Sprawozdanie wszelkie uszkodzone paczki kierowcy za notując na dowodzie dostawy.
      3. NIE podpisać uszkodzonego towaru bez uprzedniego notując szkody na dokumencie dostawy.
      4. Jeśli produkt nie działa lub jest uszkodzony, a następnie skontaktować się z nami za pomoc.
      5. Nie należy odesłać produkt bez kontaktu z nami.
      6. Prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli dać ci adres, na który można wysłać produkt i udzielić informacji o tym, jak dokonamy naprawy lub wymiany produktu.
  • FAQs
  • Jakie są godziny pracy działu obsługi klienta?
    1. Pod „Skontaktuj się z nami” znajdziesz nasze godziny otwarcia oraz wszystkie dane kontaktowe.
  • FAQs
  • Czy KELLFRI prowadzi sprzedaż sprzętu używanego?
    1. Nie, nie prowadzi sprzedaży używanego sprzętu.
  • FAQs
  • Czy KELLFRI prowadzi wynajem sprzętu?
    1. Nie, nie prowadzi wynajmu sprzętu i maszyny.
  • FAQs
  • Jak długo potrwa odpowiedź na mój e-mail?
    1. Staramy się zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, a naszym celem jest, aby odpowiedzieć na wszystkie e-maile w ciągu 48 godzin.
  • FAQs
  • Nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
    1. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, aby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie. info@kellfri.pl